Blijvend vooroplopen in de markt?

Productiebedrijven die extra service verkopen hebben 15-50% meer winst.

Ben je een b2b-leverancier en is jouw onderneming toe aan een volgende stap? Denk je aan andere verdienmodellen of nieuwe vormen van samenwerking? Wil je de concurrentie vóór zijn? Zet dan de Expectations Monitor in! Met deze slimme tool breng je op een gestructureerde manier de verwachtingen van jouw klanten in kaart. De kwalitatieve informatie die dat oplevert, helpt je om direct waarde voor het bedrijf te creëren. Het levert een echte win-win op: je helpt jouw klanten, zodat zij zelf meer toegevoegde waarde kunnen leveren en verbetert daarmee ook de resultaten van je eigen onderneming.

Weet je wel echt wat jouw klant verwacht?

De markt verandert en jullie klanten veranderen mee. Hun verwachtingen ook. Een goed product of goede dienst is allang niet meer genoeg. Op ontwikkelingen en verwachtingen moet je inspelen, anders loopt jouw onderneming straks achter de feiten aan. Maar eerst moet je natuurlijk weten wat die verwachtingen zijn. De slimme Expectations Monitor helpt je daarbij. En dat levert vaak verrassende inzichten op! Dat weten we toch wel, horen wij nogal eens. Maar is dat écht nog wel zo?

De Expectations Monitor

Dé tool voor meer rendement!

Met de Expectations Monitor neem je de klantverwachtingen als uitgangspunt. De gebruiksvriendelijke digitale tool bestaat dan ook uit slechts één vraag: wat verwacht de klant van jullie relatie? De kwalitatieve en waardevolle informatie die de tool oplevert, vormt de basis voor een gedegen analyse en een concreet stappenplan. Expectations ondersteunt daarbij.

Omdat je zelf kiest welke klanten je uitnodigt voor deelname, bouw je direct aan de klantrelatie. Je klanten waarderen de persoonlijke aanpak met de Expectations Monitor, wat blijkt uit de extreem hoge responsratio van 65-75 procent. De Expectations Monitor heeft een bewezen trackrecord en levert jouw onderneming volop nieuwe kansen op.

Aan de slag met Customer Excellence?

Schakel Expectations in!

Wil je samen met je klant bouwen aan de toekomst? Is jouw onderneming toe aan de volgende stap en kun je daarbij wel wat ondersteuning gebruiken? Kies dan voor de Expectations Monitor! Als resultaatgerichte sparringpartner zorgt Expectations voor ondersteuning, analyse en advies. Van strategisch tot operationeel niveau. Jij bepaalt hoe ver wij daarin gaan. We maken gebruik van bewezen methodes en van onze ruime
business-to-business-ervaring. Learning on the job is daarbij de aanpak.

Samen brengen we jouw onderneming naar het volgende level!

 

Verbeter je resultaat met Expectations

Inventarisatie klantverwachtingen

(Expectations Monitor)

Analyseren klantverwachtingen

(samen met Expectations)

Begrijpen: vanuit klantperceptie

Willen en moeten: past het in de strategie?

Kunnen: verbinden van strategie, klanten, mensen en processen

Opstellen stappenplan

(samen met Expectations)

Klantbeoordeling

(automatisch door de Expectations Monitor)

Altijd gedreven door groei

De oprichter van Expectations is Mike van Beek. Een bevlogen ondernemer met gevoel voor techniek & processen. Die op 19-jarige leeftijd, na het plotselinge overlijden van hun vader, samen met zijn broer verantwoordelijk werd voor het familiebedrijf met 100 man personeel. Samen brachten zij het naar de Europese top.

Na het afronden van zijn Master in Operational Excellence was Mike betrokken bij enkele startups. Een daarvan was de voorloper van het huidige Expectations. Wat begon met een eenvoudige invullijst voor klanttevredenheidsonderzoek, mondde uit in een vernieuwende tool voor b2b-ondernemingen. Expectations werkt samen met andere professionals. Geen standaard consultants, maar hands-on deskundigen uit de praktijk.

‘Klantgerichte bedrijven dragen bij aan het resultaat van hun klanten’

Mike van Beek

 

Wat anderen zeggen over Expectations

“Wij werken met Expectations omdat we onze groeidoelstellingen willen realiseren”

“Het afstemmen van interne processen op klantverwachtingen is wat we nu veel effectiever doen”

“Dankzij Expectations zijn we hard op weg om het niveau van een A-merk te bereiken”

Voorop blijven lopen?

Laat je vrijblijvend adviseren!

Laat via dit formulier je e-mail adres en/of telefoonnummer achter, zodat Mike contact met je op kan nemen. Hij helpt je graag verder.

Wij hechten grote waarde aan jouw privacy en gaan uiterst zorgvuldig met je gegevens om. Met het versturen van je gegevens ga je akkoord met de behandeling van je gegevens volgens ons privacy statement

Inspirerende blogs

Je ziet nieuwe kansen, maar wat wil je klant?

Meer Rendement (1)

Veel managers van bedrijven in de B2B worstelen met deze vraag. Technisch is er veel meer mogelijk, de wereld vraagt andere oplossingen en verwachtingen van klanten veranderen. Als bedrijf is het een uitdaging om hierop te anticiperen. Je wilt graag bij blijven dragen aan het resultaat van je klant. Je eigen resultaat zal immers hiervan meeprofiteren. Maar, wat wil je klant nu precies en hoe krijg je de interne organisatie betrokken?

Lees meer

Je denkt de klant te kennen, maar is dit nog wel zo?

Waarde Toevoegen

Veel marketing en sales managers die werkzaam zijn in de B2B worstelen met deze vraag. Technisch is er veel meer mogelijk en de wereld vraagt andere oplossingen. Met als gevolg dat de verwachtingen van klanten ook veranderen. Als bedrijf is het een uitdaging om hierop te anticiperen.

Lees meer

Servitization in de praktijk

Servitization Journey

Herken je dit? Je ziet mogelijkheden om je op de markt te onderscheiden van de concurrentie door meer diensten aan je product toe te voegen. Technisch is het mogelijk, maar is dit wel wat klanten verwachten? En wat zijn de gevolgen voor de interne organisatie? Vanuit marketing en sales oogpunt ziet het er goed uit, maar de praktijk is vaak weerbarstiger. Servitization is alleen succesvol wanneer de verwachtingen van klanten, de competenties van de interne organisatie en processen, de technisch toepassing èn het verdienmodel, met elkaar in lijn zijn.

Lees meer