Over Expectations

Met onze jarenlange ervaring op strategisch, financieel en operationeel niveau helpen wij bedrijven in het B2B segment om nieuwe kansen in een veranderende wereld te grijpen.

De verwachtingen van jouw klanten gebruiken we hierbij als startpunt. Onze focus hierbij is gericht op de klantrelatie, klantgerichtheid en de wendbaarheid van de eigen organisatie. Wij leren organisaties letterlijk vanuit klantperspectief denken.

Inventarisatie klantverwachtingen

(Expectations Monitor)

Analyseren klantverwachtingen

(samen met Expectations)

Begrijpen: vanuit klantperceptie

Willen en moeten: past het in de strategie?

Kunnen: verbinden van strategie, klanten, mensen en processen

Opstellen stappenplan

(samen met Expectations)

Klantbeoordeling

(automatisch door de Expectations Monitor)

Altijd gedreven door groei

De oprichter van Expectations is Mike van Beek. Een bevlogen ondernemer met gevoel voor techniek & processen. Die op 19-jarige leeftijd, na het plotselinge overlijden van hun vader, samen met zijn broer verantwoordelijk werd voor het familiebedrijf met 100 man personeel. Samen brachten zij het naar de Europese top.

Na het afronden van zijn Master in Operational Excellence was Mike betrokken bij enkele startups. Een daarvan was de voorloper van het huidige Expectations. Wat begon met een eenvoudige invullijst voor klanttevredenheidsonderzoek, mondde uit in een vernieuwende tool voor b2b ondernemingen. Expectations werkt samen met andere professionals. Geen standaard consultants, maar hands-on deskundigen uit de praktijk.

‘Klantgerichte bedrijven dragen bij aan het resultaat van hun klanten’

Mike van Beek

Ons team

 

                        Eigenaar

                           Partner

Business Partner