Klantdialoog een boost geven met een digitale klantarena? 

Uit onderzoek blijkt dat klantgerichte bedrijven 60% winstgevender zijn.

Werk je binnen een b2b-omgeving en wil je extra klantwaarde toevoegen? Zoek je manieren om de klantdialoog te verdiepen en het aantal klantcontacten te vergroten? Wil je een (digitale) klantarena uitvoeren? Wil je dat jouw collega’s (ook zij die geen direct klantcontact hebben) jullie klanten nóg beter begrijpen? Dan is de Expectations Monitor een must! Met deze slimme digitale tool breng je namelijk in kaart wat jullie klanten verwachten. Wat je daaraan hebt? Het levert een schat aan kwalitatieve informatie op waarmee je de relatie én de resultaten van klanten kunt verbeteren. En dat levert jullie als leverancier óók een beter resultaat op!

Kijk niet terug,

maar blik vooruit!

De markt verandert en jullie klanten veranderen mee. Hun verwachtingen ook. Een goed product of goede dienst is allang niet meer genoeg. Voor je het weet kiest jouw klant voor een andere leverancier. Jullie in vertwijfeling achterlatend. What just happened? Met de Expectations Monitor ben je dat voor omdat deze tool vooruit kijkt. Het helpt je begrijpen wat klanten écht van jullie verwachten. En als je dat weet, kun je bedenken hoe je daarop kunt inspelen. Daarmee voeg je waarde toe en verhoog je de klantloyaliteit. De Expectations Monitor is hét alternatief voor een klantenarena en een behoefteonderzoek. Dé manier om in gesprek te blijven!

De Expectations Monitor

Dé tool voor waardecreatie

Met de Expectations Monitor neem je de klantverwachtingen als uitgangspunt. De gebruiksvriendelijke digitale tool bestaat dan ook uit slechts één vraag: wat verwacht de klant van jullie relatie? That’s it: geen uitgebreide invulvelden, niet vragen naar de bekende weg. De kwalitatieve en waardevolle informatie die je ermee ophaalt, vormt de basis voor een gedegen analyse en een concreet stappenplan. Expectations helpt je daarbij.

Omdat je zelf kiest welke klanten je uitnodigt voor deelname, kun je heel gericht te werk gaan. Je klanten waarderen de persoonlijke aanpak met de Expectations Monitor, wat blijkt uit de extreem hoge responsratio van 65-75 procent. De Expectations Monitor heeft een bewezen trackrecord en levert ook nog eens volop nieuwe commerciële kansen op.

Aan de slag met klantverwachtingen?

Schakel Expectations in!

Wil jij de klantdialoog versterken en waarde toevoegen? En kun je daarbij wel wat ondersteuning gebruiken? Is een klantenarena momenteel geen optie? Kies dan voor de Expectations Monitor. Je zet de tool zelf in, maar staat er niet alleen voor. Als resultaatgerichte sparringpartner zorgt Expectations voor ondersteuning, analyse en advies. We maken gebruik van bewezen methodes en van onze ruime business-to-business-ervaring. Learning on the job is daarbij de aanpak.

Samen brengen we klantloyaliteit en klantgerichtheid naar het volgende level!

 

Creëer waarde met Expectations

Inventarisatie klantverwachtingen

(Expectations Monitor)

Analyseren klantverwachtingen

(samen met Expectations)

Begrijpen: vanuit klantperceptie

Willen en moeten: past het in de strategie?

Kunnen: verbinden van strategie, klanten, mensen en processen

Opstellen stappenplan

(samen met Expectations)

Klantbeoordeling

(automatisch door de Expectations Monitor)

Altijd gedreven door groei

De oprichter van Expectations is Mike van Beek. Een bevlogen ondernemer met gevoel voor techniek & processen. Die op 19-jarige leeftijd mede verantwoordelijk werd voor het familiebedrijf. 

Na het afronden van zijn Master in Operational Excellence was Mike betrokken bij enkele startups. Eén daarvan was de voorloper van het huidige Expectations. Wat begon met een eenvoudige invullijst voor klanttevredenheidsonderzoek, mondde uit in een vernieuwende tool voor b2b-ondernemingen. Expectations werkt samen met andere professionals. Geen standaard consultants, maar hands-on deskundigen uit de praktijk.

"Klantgerichte bedrijven dragen bij aan het resultaat van hun klanten"

Mike van Beek

Wat anderen zeggen over Expectations

“Wij werken met Expectations omdat we onze groeidoelstellingen willen realiseren”

“Het afstemmen van interne processen op klantverwachtingen is wat we nu veel effectiever doen”

“Dankzij Expectations zijn we hard op weg om het niveau van een A-merk te bereiken”

Digitale klantarena uitvoeren?

Laat je vrijblijvend adviseren!

Laat via dit formulier je e-mailadres en/of telefoonnummer achter, zodat Mike contact met je op kan nemen. Hij helpt je graag verder.

Wij hechten grote waarde aan jouw privacy en gaan uiterst zorgvuldig met je gegevens om. Met het versturen van je gegevens ga je akkoord met de behandeling van je gegevens volgens ons privacy statement

Inspirerende blogs

Stof tot nadenken: kent de organisatie jouw klant?

Stof Tot Nadenken, Kent De Organisatie Jouw Klant

“Natuurlijk ken ik mijn klant”, hoor ik je denken. Maar ken je jouw klant voldoende? En kent de organisatie de klant ook? Weet je wat de dieper liggende behoeftes en verwachtingen van de klant zijn en of deze in de nabije toekomst veranderen? Een ‘simpel’ voorbeeld geeft stof tot nadenken.

Lees meer

Klantbehoefte of klantverwachting?

Klantbehoefte Of Klantverwachting

Wanneer ik met verkopers in gesprek ben, hoor ik regelmatig: “Ik weet wat de klanten van mij verwachten”. Inmiddels durf ik hier grote vraagtekens bij te zetten. Worden hier de klantbehoefte en klantverwachting niet met elkaar verwisseld?

Lees meer

Pas ik nog bij mijn klant?

Tevreden Klant

Door alle technische en economische ontwikkelingen verandert de wereld razendsnel. Ook uw klanten veranderen. Dus als u blijft doen wat u deed, krijgen uw klanten wat ze altijd kregen. Maar willen uw klanten dat nog wel?

Lees meer