Pas ik nog bij mijn klant?

Door alle technische en economische ontwikkelingen verandert de wereld razendsnel. Ook uw klanten veranderen. Dus als u blijft doen wat u deed, krijgen uw klanten wat ze altijd kregen. Maar willen uw klanten dat nog wel?

Het “verkopen” is de afgelopen jaren veranderd in “aankopen”. Het initiatief komt steeds meer bij de klant te liggen. We leven op dit moment niet alleen in een Google-tijdperk, de markt is volledig transparant geworden. Alle alternatieven voor uw product of dienst zijn voor de klant heel gemakkelijk bereikbaar geworden. We leven ook in een Über-tijdperk; verdienmodellen van uw concurrenten veranderen snel. Zo verandert de “verkoop van lampen” in “het verkopen van licht”. U zit echter al jaren in deze markt en u denkt deze markt nog steeds te kennen. Maar bent u nog steeds op dezelfde bekende markt actief? Ter overmaat van ramp leven we ook nog in het singularity-tijdperk. De veranderingen om ons heen gaan zo razendsnel dat u gedwongen wordt om mee te gaan. Niets doen is geen optie meer!

In dit nieuwe tijdperk draait het om: delen, samenwerken, netwerken, autonomie en transparantie.

De vraag is dus niet meer: “past de klant bij mij?”, maar: “pas ik nog wel bij mijn klant?” Maar wat verwacht mijn klant dan van me in 2016 en daarna? Wat gebeurt er met mij wanneer ik hier niet aan kan voldoen?

Wij bieden uitkomst!

Met Expectations brengt u op gestructureerde wijze de verwachtingen van uw klanten in kaart. Wij helpen u deze verwachtingen waar te maken. Het gevolg hiervan is dat u dichter bij uw klanten komt. Tevens betrekt u uw klant bij uw eigen organisatie. Hierdoor wordt uw eigen organisatie klantgerichter en uw klant loyaler. 

Ik wens dat uw verwachtingen waargemaakt zullen gaan worden. Misschien nog wel belangrijker; niet alleen uw eigen verwachtingen maar ook de verwachtingen van uw klant!